Toimitusehdot

Tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemasi toimitustavan
mukaisesti postitse paikkakuntasi lähimpään Postin
pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen tai Matkahuollon
asiamiehille.
Toimitustapana on myös Postin kotipaketti.

Tilausten toimitukset pyrimme hoitamaan 2-3 päivää tilauksesta.
Tilauksen vahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköisessä muodossa
tilausvahvistuksen.

Huomioithan että pienet lähetykset (alle 500 gr) verkkokauppa
toimittaa suoraan kotiosoitteeseen (koskee Postin toimitusta).

Verkkokauppa lähettää sähköisessä muodossa vahvistuksen
sähköpostiisi kun tuote on toimitettu.

Asiakkaalle lähetetään tekstiviesti kun lähetys on noudettavissa.
Tarkkailethan viestejä.
Tilaukseesi lisätään 5.90€ toimituskulut (normaali kirje-
tai pakettilähetys). Toimituskulut ovat voimassa vain Suomessa.
Ahvenanmaahan toimitettujen tilausten toimituskulut ovat 9.90€.
Lisätietoa muista ulkomaisista toimituskuluista saat ottamalla
yhteyttä e-mailitse.

Nouto toimipisteesta sovittuna ajankohtana, osoitteessa 
Rautatienkatu 24, Tampere. 
Tilausten nouto tulee tapahtua 4 vrk kuluessa tavaroiden
noudettavuus ilmoituksesta, muutoin tilaus perutaan. Pidemmän
noutoajan voit sopia erikseen.


MAKSUTAVAT 

Verkko- ja luottokorttimaksut:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun
toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä
suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen
kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten
perinteinen verkkomaksaminenkin.

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, Majlen
toimii vain tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi
toimittaa tuotteet ostajalle. Majlen vastaa siis ainoastaan
tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten
reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa myös
osoittaa reklaamation Suomen Verkkomaksut Oy:lle.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Luottakunnan kautta tehtävissä
maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen
Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla on kaikki kauppaan
liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun
saaja. Luottokortteina käy Visa, Mastergard ja Visa-Electron.

Tilisiirtomaksu

Maksun voi suorittaa myös tilisiirtona, joka tulee suorittaa
tilauksesta seuraavan pankin aukiolopäivän aikana. Ellei maksu
ole kirjaantunut tilille ilmoitettuna aikana, tilaus raukeaa.
Muistathan että tilaus on sitova ja  tilauksen peruuttamisesta on
aina ilmoitettava sähköpostiimme.

Toimitustavan ollessa nouto myyjän toimipisteessä, voi maksun
suorittaa myös käteisellä noutopisteessä, tai kuitti suoritetusta
maksusta.

****

KLARNA - LASKU   laskutuslisä 0 € tai Klarna-tili.
KAUPAN OMA LASKU (rajoitettu asiakasryhmä) Lasku on tilauksen mukana.

Klarna-lasku lähetetään sähköisessä muodossa reilun viikon
kuluttua siitä kun lähetys on postitettu.
Yritystilauksissa vastaanottajan osoitteen on täsmättävä y-
tunnukselle kaupparekisterissä määritellyn postiosoitteen kanssa.


****    ASIAKASPALAUTUS ******

Tuotteilla on palautus/vaihto-oikeus neljäntoista (14)
vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Palautus tulee ilmoittaa täyttämällä tilauksen mukana toimitettu
palautuslomake. 


Yli 14 vrk yli meneviä lähetyksiä emme lunasta.
Postiennakkolähetyksiä tai muuta kuin asiakaspalautuksena
tulleita lähetyksiä emme myöskään lunasta.
Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotetta, tulee sinun
ilmoittaa siitä meille (katso tarkemmin lunastamaton paketti).

Palautusoikeus koskee vain täysin käyttämättömiä tuotteita.
Tuotteissa olevien lappujen tulee olla paikallaan. Mikäli tuote
ym. laput ovat tuotteesta poistettu, katsomme tuotteen olevan
käytetyn jota emme hyvitä.

Tilausten hyvitykset (tilisiirrot/klarna-lasku) hoidamme noin 1½
viikon sisällä siitä kun tuote on palautunut ja tarkastettu.
Klarnalla tehtyjen tilausten palautushyvitykset /muutokset hoitaa 
aina verkkokauppa. Muuttuneen laskukopion lähetämme
sähköpostiisi. Tarkkailethan sähköpostiasi.

Majlen.fi  pidättää oikeuden sulkea asiakastilin, tai evätä
maksutapoja laskulla (Klarna) mikäli asiakas
toistuvasti palauttaa kaikki tai suuren osan tilaamiansa
tuotteita ja näin ollen aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia
verkkokaupalle.

Huom! Noutamattomat lähetykset eivät kuulu palautuksiin, joten
näin ollen niitä emme hyväksy.

Mikäli et pakettia nouda tai ilmoita meille käyttäväsi
peruutusoikeuttasi, veloitamme sinulta käsittelymaksun,
palautusmaksun  sekä  käsittelykustannukset yhteensä 20€.

Jos noutamaton lähetys toimitetaan asiakkaalle uudelleen,
veloitamme myös palautuksesta aiheutuneet postikulut 5.90€

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä
palautuskuluja 5.90€ (postin kotipaketti tilaukset 11.90€)
Mikäli pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen.
Jos palautat kertaalleen jo vaihdetun tuotteen, veloitamme
palautuskulut 5.90€. Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin
tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin vaihto on ilmainen.
Jos samaan tilaukseen tehdään useampi palautus, on
asiakaspalautus maksullinen 5.90€.
 
Ahvenanmaahan toimitettujen tilausten toimituskuluja emme palauta
(9.90€).

Postiennakkotilauksissa postiennakon lisämaksua 6.90€ emme palauta.

Kuoreen tulee merkitä: ASIAKASPALAUTUS.  Palautuksen yhteydessä
pyydä postin virkailijalta itsellesi erillinen palautuskuitti.
Vain kuittia vastaan palautamme mahdolliset matkalla kadonneet
lähetykset.
 
Palautusosoite (postin palautus)

Sopimusnumero: 625380

T:mi Majlen
Rautatienkatu 24
33100 Tampere

¤¤

Palautusosoite (matkahuolto - lähellä paketti)
Sopimusnumero: 9538730

Tmi Majlen
Rautatienkatu 24
33100 Tampere


------------------------------------------------

Tietosuojakäytäntö

Rekisterinpitäjä: Tmi Majlen
Osoite: Rautatienkatu 24, 33100 Tampere
Y-tunnus: 1897859-2

Rekisterin käyttötarkoitus:

Rekisteriin kuuluu verkkokaupan ja käteiskaupan asiakkaat.
Asiakassuhteen hoito, asiakasyhteydenpito ja markkinointi.

Luovuttamasi henkilö- ja osoitetiedot ovat luottamuksellisia,
eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Myöskään
osoitetietoja ei käytetä markkinointiin ilman asianomaisen lupaa.

Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät
asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen ja
laskutukseen liittyen.

Lähtökohtaisesti emme kysy asiakkaan pankkitilinumeroa emmekä
koskaan luottokorttitietoja.
Asiakkaan tilinumero  on meille tarpeen ainoastaan siinä
tapauksessa, että palautamme kauppahinnan tai sen osan
peruuntuneen kaupan takia.

Tietojen tallentaminen ja säilyttäminen

Tiedot tallennetaan ja säilytetään yrityksen järjestelmissä osana
peruskirjanpidon tositeaineistona ja hävitetään
kirjanpitoasetuksen mukaisessa määräajassa.