Tietosuojaseloste

Rekisteri- ja tietosuojaseloste (malli)

Tämä on Yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu pp.kk.vvvv. Viimeisin muutos pp.kk.vvvv.

1. Rekisterinpitäjä

Yritys, Osoite, 01234 Postitoimipaikka

Muut yhteystiedot

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Etunimi Sukunimi, sähköposti, puhelinnumero

Jos organisaatiossasi on tietosuojavastaava, hänen tietonsa tulevat tähän. Muutoin kuka tahansa yhteyshenkilö.

3. Rekisterin nimi

Yrityksen asiakasrekisteri, markkinointirekisteri, sidosryhmärekisteri, verkkopalvelun käyttäjärekisteri, jäsenrekisteri, työntekijärekisteri tms.

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
- henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)
- sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena
- laki (mikä)
- julkisen tehtävän hoitaminen (mihin perustuu), tai
- rekisterinpitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys).

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi tms.

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, asema, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), www-sivustojen osoitteet, verkkoyhteyden IP-osoite, tunnukset/profiilit sosiaalisen median palveluissa, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

Kerro tässä myös tietojen säilytysaika, mikäli mahdollista. Kerro myös, jos tiedot esimerkiksi anonymisoidaan tietyn ajan kuluttua.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.

Tietoja voidaan siirtää rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

Mikäli luovutat henkilötietoja eri tahoille, kerro tässä mahdolliset vastaanottajat tai vastaanottajaryhmät.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).


Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa {15.3.2021} alkaen.

Verkkokauppa

T:mi Majlen
Rautatienkatu 24

+358 440 780 788
info@majlen.fi
majlen.fi
1897859-2

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille:

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme puh. arkisin klo 12-16.30 välisenä aikana:

T:mi Majlen
Rautatienkatu 24

+358 440 780 788
info@majlen.fi
majlen.fi
1897859-2


Toimitustavat ja -kulut

  • Toimituskulut Suomeen  ovat 5,90 €. Ahvenanmaalle toimitettavat lähetykset 5.90€ (Postin automaatti- ja noutopisteet)
  • Pienten lähetysten toimitukset (alle 500gr)  verkkokauppa toimittaa asiakkaan tilauksessa ilmoitettuun kotiosoitteeseen (Postin päivän perusjakelu).
  • Postin kotipaketti 11.90.
  • Postiennakkolähetykset - vain sopimuksesta, ota yhteys e-mailitse: info(at)majlen.fi
  • Yli 90 € tilausten postimaksut ovat 0€.

Toimitusajat

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusohje

Peruuttamisoikeus

Tuotteilla on palautus/vaihto-oikeus neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.  
Hyväksymme vain virheettömät tuotteet palautukseen. Tuotteiden laput tulee olla kiinni tuotteissa.
Voit vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Vaihto-oikeus yksi ilmainen per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 5,90€ per lähetys.

Huomioithan, että mikäli palautat kaikki tuotteet tai tilauksesta osan ja tuotteiden loppusumma jää alle minimitilausrajan 40€ palautusten jälkeen, perimme 5,90 € palautusmaksun.
Myös kaikki kampanja-alennukset mitätöityy jos kampanja ehto ei täyty palautettavien tuotteiden jälkeen (mm. ilmaiset toimituskulut).
Mikäli asiakas tilaa ja palauttaa toistuvasti merkittävän määrän tuotteita. saatamme joskus perua asiakkaan tilauksen, tai rajoittamaan maksutapoja ilman erillistä ilmoitusta. Olethan meihin yhteydessä jos mielestäsi olemme tehneet virheen. Käydään yhdessä asia läpi.
Postin ovelle-pakettien lähetysten toimituskulujen lisäksi maksettua lisämaksua emme hyvitä, mikäli asiakas palauttaa kaikki tilaamansa tuotteet.
Mikäli palautus on tehty kohtuuttoman yli määräajan umpeuduttua, hyvitystä tuotteille ja palautukseen liittyviä kuluja emme hyvitä. Vain poikkeustapauksissa ja erikseen sovittaessa hyvitämme 30 % tuotehinnasta.
Mikäli lähetys toimitetaan asiakkaalle uudelleen, veloitamme palautuksesta aiheutuneet postikulut 5.90€.

Jos palaute tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen (käyttöönotettu, lemmikkieläinten karvoja, hajusteen tuoksu tms.) emme ole velvollisia hyvittämään tuotteen hintaa, pidätämme oikeuden hyvittää aina vähintään 30 % vahingonkorvauksena.

>>>>

----------

 

=======

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykustannuksia 15€.  

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Maksun palautus

Tilausten hyvitykset (tilisiirrot/klarna-lasku) hoidamme noin 1½ viikon sisällä siitä kun tuote on palautunut ja tarkastettu.

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Lunastamaton paketti

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykustannuksia 15€. Mikäli noutamattomasta lähetyksestä on maksettu lisäpalveluja (esim. postiennakko, tai ovelle-paketin lisämaksu), veloitamme 25€.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle



Ostoskoriin käytetyt lahjakortit