Tietosuojaseloste

Rekisteri- ja tietosuojaseloste (malli)

Tämä on Yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu pp.kk.vvvv. Viimeisin muutos pp.kk.vvvv.

1. Rekisterinpitäjä

Yritys, Osoite, 01234 Postitoimipaikka

Muut yhteystiedot

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Etunimi Sukunimi, sähköposti, puhelinnumero

Jos organisaatiossasi on tietosuojavastaava, hänen tietonsa tulevat tähän. Muutoin kuka tahansa yhteyshenkilö.

3. Rekisterin nimi

Yrityksen asiakasrekisteri, markkinointirekisteri, sidosryhmärekisteri, verkkopalvelun käyttäjärekisteri, jäsenrekisteri, työntekijärekisteri tms.

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
- henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)
- sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena
- laki (mikä)
- julkisen tehtävän hoitaminen (mihin perustuu), tai
- rekisterinpitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys).

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi tms.

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, asema, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), www-sivustojen osoitteet, verkkoyhteyden IP-osoite, tunnukset/profiilit sosiaalisen median palveluissa, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

Kerro tässä myös tietojen säilytysaika, mikäli mahdollista. Kerro myös, jos tiedot esimerkiksi anonymisoidaan tietyn ajan kuluttua.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.

Tietoja voidaan siirtää rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

Mikäli luovutat henkilötietoja eri tahoille, kerro tässä mahdolliset vastaanottajat tai vastaanottajaryhmät.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).


Suosituimmat haut

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa {15.12.2023} alkaen.

Verkkokauppa

T:mi Majlen
Rautatienkatu 24

+358 440 780 788
info@majlen.fi
majlen.fi
1897859-2

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja - Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2  Lutakonaukio 740100 Jyväskylä  paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta.


Lasku- ja osamaksutavat

Lasku- ja osamaksupalvelut tarjoavat kuluttajalle joustoa ja maksuaikaa.

Walley

Jousto

OP Lasku

Walley Lasku/Osamaksu

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia.

Laskulla saat aina 30 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa.

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Miten kuluttaja käyttää OP Laskua?

Kun kuluttaja haluaa maksaa OP Laskulla, hän valitsee sen maksutavaksi verkkokaupan kassalla. Luottopäätös tulee heti, ja kuluttaja voi päättää myöhemmin, maksaako summan kokonaan vai erissä.

Hyvä tietää OP Laskusta

  • Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia.
  • Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot.
  • OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 19,00 %. Jos kuluttaja maksaa laskusta minimierän, se siirtyy automaattisesti erämaksuun.
  • OP Lasku auttaa kuluttajaa pysymään kärryillä tilanteestaan: laskut lähetetään sähköpostitse, muistutukset tekstiviestitse. Käytössä on myös verkkopalvelu.

------------------------------

Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille:


Maksa myöhemmin.

Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen.

Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa.

Pilko maksu eriin.

Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.

Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Teemme luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Erämaksuillamme on aina kiinteät eräpäivät.Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.

Mikäli herää lisäkysymyksiä maksamiseen liittyen, autamme mielellämme email: info@majlen.fi tai puhelimitse arkisin klo 12-16 välisenä aikana.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme puh. arkisin klo 12-16.30 välisenä aikana:

T:mi Majlen
Rautatienkatu 24

+358 440 780 788
info@majlen.fi
majlen.fi
1897859-2


Toimitustavat ja -kulut

  • Toimituskulut Suomeen ja Ahvenanmaalle ovat 6.90€ (Postin automaatti- ja noutopisteet)
  • Pienten lähetysten toimitukset (alle 500gr)  verkkokauppa toimittaa asiakkaan tilauksessa ilmoitettuun kotiosoitteeseen (Postin päivän perusjakelu).
  • Postin kotipaketti 12.90.
  • Postiennakkolähetykset - vain sopimuksesta, ota yhteys e-mailitse: info(at)majlen.fi
  • Yli 60 € tilausten postimaksut ovat 0€.

Toimitusajat

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusohje

Peruuttamisoikeus

Peruuttamisoikeus
Tuotteilla on palautus/vaihto-oikeus neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
Hyväksymme vain virheettömät tuotteet palautukseen. Tuotteiden laput tulee olla kiinni tuotteissa.

Palautuksesta tulee meille aina ilmoittaa info@majlen.fi

Palautuksen sopimusnumerot: Posti 625380 - Matkahuolto 9538730 nouto/toimipisteet.
Pakettiautomaattipalautukset vaatii asiakkaan rekisteröitymisen Matkahuollon asiakkaaksi.
Palautusosoite:
Tmi Majlen
Rautatienkatu 24, 33100 Tampere
puh. 044-0780788
HUOMIOITAVAA PALAUTUKSESTA!
Voit vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Vaihto-oikeus yksi ilmainen per tilaus.

Edit 2.12.23 Palautuskulun 8.90 € maksaa asiakas , kulu vähennetään hyvityslaskusta.
Mikäli palautus on tehty kohtuuttoman yli määräajan umpeuduttua, hyvitystä tuotteille ja palautukseen liittyviä kuluja emme hyvitä. Vain poikkeustapauksissa ja erikseen sovittaessa hyvitämme 50 % tuotteen hinnasta.
Tilauksen uudelleen lähetyksestä asiakkaalle, veloitamme toimituksesta aiheutuneet postikulut 6.95€.

Postin ovelle-pakettien lähetysten toimituskulujen lisäksi maksettua lisämaksua emme hyvitä, mikäli asiakas palauttaa kaikki tilaamansa tuotteet.
Jos palaute tuote ei ole jälleen myyntikelpoinen (käyttöönotettu, lemmikkieläinten karvoja, hajusteen tuoksu tms.) emme ole velvollisia hyvittämään tuotteen hintaa, pidätämme oikeuden hyvittää aina vähintään 30 % vahingonkorvauksena

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

----------

 

=======

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykustannuksia 20€.  

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Maksun palautus

Tilausten hyvitykset (tilisiirrot/klarna-lasku) hoidamme noin 1½ viikon sisällä siitä kun tuote on palautunut ja tarkastettu.

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Lunastamaton paketti

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä lähetyksestä, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykustannuksia 20€. Mikäli noutamattomasta lähetyksestä on maksettu lisäpalveluja (esim. postiennakko, tai ovelle-paketin lisämaksu), veloitamme 25€.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle



Ostoskoriin käytetyt lahjakortit