Toimitusehdot

Postitilaukset:

Majlen.fi   tilaukset pyritään toimittamaan postiin  2-3 vrk:n sisällä tilauksesta. 

Tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemasi toimitustavan mukaisesti postitse paikkakuntasi lähimpään pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen.
Pienlähetykset verkkokauppa toimittaa suoraan kotiosoitteeseen.
Verkkokauppa lähettää sähköisessä muodossa vahvistuksen sähköpostiisi kun tuote on toimitettu. Tarkkailethan sähköpostiasi.

Postin toimesta asiakkaalle lähetetään tekstiviesti kun lähetys on noudettavissa noutopisteeestä tai pakettiautomaatista. Tarkkailethan viestejä.  

Tilaukseesi lisätään 5:n euron toimituskulut (normaali kirje- tai pakettilähetys).

POSTIENNAKKOTILAUKSET: 
Mikäli haluat lähetyksen postiennakolla - yhteisestä sopimuksesta lähetys on mahdollinen. Sopiaksemme postiennakkolähetyksestä sinun tulee ottaa yhteys sähköpostitse:  info@majlen.fi.  Toimituskuluihin lisäämme 6 € postimaksulisän.
 
Toimituskulut ovat voimassa vain Suomessa. Lisätietoa ulkomaisista toimituskuluista saat ottamalla yhteyttä e-mailitse.

Nouto toimipisteesta myymälän aukioloajan puitteissa, tai  muina aikoina sovitusti osoitteessa Rautatienkatu 24, Tampere - puh. 044-0780788.

Tilauksen vahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköisessä muodossa tilausvahvistuksen.

Toimitustavan ollessa nouto myyjän toimipisteessä, voi maksun suorittaa myös käteisellä noutopisteessä, tai kuitti suoritetusta maksusta.  Maksuvälineenä käy myös yleisimmät korttiostot.

MAKSUTAVAT

Verkko- ja luottokorttimaksut:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, T:mi Majlen toimii vain tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. T:mi Majlen vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa myös osoittaa reklaamation Suomen Verkkomaksut Oy:lle.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Luottakunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla on kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.  Luottokortteina käy Visa, Mastergard ja Visa-Electron.

Tilisiirtomaksu

Maksun voi suorittaa myös tilisiirtona, joka tulee suorittaa tilauksesta seuraavan pankin aukiolopäivän aikana. Ellei maksu ole kirjaantunut tilille ilmoitettuna aikana, tilaus raukeaa.  Muistathan että tilaus on sitova ja  tilauksen peruuttamisesta on aina ilmoitettava sähköpostiimme.

Toimitustavan ollessa nouto myyjän toimipisteessä, voi maksun suorittaa myös käteisellä noutopisteessä, tai kuitti suoritetusta maksusta.

****

KLARNA - LASKU - laskutuslisä 0 €.

Laskulla maksaminen tapahtuu valitsemalla maksutavaksi Klarna-lasku.

Laskulla tehtävä tilaus edellyttää että olet vähintään 18 vuotias. Lasku edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä.

Verkkokauppa Majlen.fi toimittaa laskun sähköisessä muodossa n. viikon kuluttua tilauksen lähettämisestä. Tarkkailethan postiasi.

Yritystilauksissa vastaanottajan osoitteen on täsmättävä y-tunnukselle kaupparekisterissä määritellyn postiosoitteen kanssa.

 

KLARNA - TILI  - laskutuslisä 0 €.

KAUPAN OMA LASKU  lähetyksen mukana (rajoitettu asiakasryhmä)

 

Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotetta postista, tulee sinun ilmoittaa siitä meille (katso tarkemmin lunastamaton paketti).

 

Yli 14 vrk yli meneviä lähetyksiä emme lunasta. Postiennakkolähetyksiä tai muuta kuin asiakaspalautuksena tulleita lähetyksiä emme myöskään lunasta.

Palautusoikeus koskee vain täysin käyttämättömiä tuotteita. Tuotteissa olevien lappujen tulee olla paikallaan. Mikäli tuote ym. laput ovat tuotteesta poistettu, katsomme tuotteen olevan käytetyn jota emme hyvitä.

Tilausten hyvitykset ( tilisiirrot/klarna-lasku) hoidamme reilun viikon sisällä siitä kun tuote on palautunut ja  tarkastettu. Klarnalla tehtyjen tilausten palautushyvitykset /muutokset hoitaa aina verkkokauppa.  Muuttuneen laskukopion lähetämme sähköpostiisi. Tarkkailethan sähköpostiasi.

****  ASIAKASPALAUTUS ******

Huom! Noutamattomat lähetykset eivät kuulu palautuksiin, joten näin ollen niitä emme hyväksy.

Mikäli et pakettia nouda tai ilmoita meille käyttäväsi peruutusoikeuttasi, veloitamme sinulta käsittelymaksun, palautusmaksun  sekä  käsittelykustannukset yhteensä 20 €.

Jos lähetys toimitetaan asiakkaalle uudelleen, veloitamme myös palautuksesta aiheutuneet postikulut. 5.00
 
Noutamattomat tilaukset tai jatkuvat toistuvat palautukset  aiheuttavat   Majlen.fi, verkkokaupalle aiheettomia käsittely, toimitus- ja laskukuluja minkä vuoksi pidätämme oikeuden maksutapojen rajoitukseen tai asiakastilin sulkemiseen josta emme erikseen ilmoita.

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 4.90 €. Mikäli pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen.
Jos palautat kertaalleen jo vaihdetun tuotteen, veloitamme palautuskulut 4.90 €.
Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin vaihto on ilmainen. Mikäli palautat kertaalleen jo vaihdetun tuotteen, veloitamme palautuskulut 4.90
Jos samaan tilaukseen tehdään useampi palautus, on asiakaspalautus maksullinen 4.90 €

Palautusosoite:

T:mi Majlen

Sopimusnumero: 625380

Rautatienkatu 24

33100 Tampere

-----------------------------------------------

Tietosuojakäytäntö

Rekisterinpitäjä: Tmi Majlen
Osoite: Rautatienkatu 24, 33100 Tampere
e.mail: info@majlen.fi
puh. 044-0780788

Y-tunnus: 1897859-2

Rekisterin nimi:
Majlen.fi verkkokaupan asiakasrekisteri.



Rekisterin käyttötarkoitus:

Rekisteriin kuuluu verkkokaupan ja käteiskaupan asiakkaat.
Asiakassuhteen hoito, asiakasyhteydenpito ja markkinointi.


Luovuttamasi henkilö- ja osoitetiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Myöskään osoitetietoja ei käytetä markkinointiin ilman asianomaisen lupaa.

Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen ja  laskutukseen liittyen.

Lähtökohtaisesti  emme kysy asiakkaan pankkitilinumeroa emmekä koskaan luottokorttitietoja.
Asiakkaan tilinumero  on meille tarpeen ainoastaan siinä tapauksessa, että palautamme kauppahinnan tai sen osan peruuntuneen kaupan takia.


Tietojen tallentaminen ja säilyttäminen

Tiedot tallennetaan ja säilytetään yrityksen järjestelmissä osana peruskirjanpidon tositeaineistona ja hävitetään kirjanpitoasetuksen mukaisessa määräajassa.